Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2008 20:21 - Хайде-е-е ... започнах ме те Животе наш ! Защото те обичаме ...
Автор: edin1e1george Категория: Тя и той   
Прочетен: 806 Коментари: 1 Гласове:
0



Боже, какъв свят ! Във века на комуникациите и безпроблемните връзки, толкова самотни души. Не е за вярване просто !?!  Аз съм изумен и депресиран вече от това, което прочетох в публикациите на другите. Вярно макар и прочетено по диагонал, то ми даде по недвусмислен начин потвърждението, че темата за любовта и за основното житейско човешко отношение "Тя и Той", освен че е вечна, за съвремието ни е и голям, мно-о-о-го голям проблем !
И за съвременият човек, "хомо потребителус" е станал неусетно и неговата основна житейска Голгота - на мъки, страдания и най-тежки изпитания.
Според мен, "Тя и Той" след падането на всички лъже религиозни и социални табута, поставиха пред съвременният живот екзистенциалният въпрос - е ли са "Тя е Той" като семейна клетка, здравият и основен ингредиент на човешкото общество изобщо ? Аз се съмнявам и даже си мисля, че това не е така и никога дори не е било така. Просто лъжеморалът и лицемерието, на уж възпитаващи човека религии, социални теории, практики и утопии, винаги са потискали естествената човешка полигамност, за сметка на насажданата моногамност. И това не е ерес - "Тя" -тата Ана Каренина, мадам Бовари и ..., пък и мъжете "Той"-тетата, а и от познатите ни в живота, за какво говорят ? Само за насилствена и изкуствено насаждана моногамия. А човек се ражда и умира свободен. И любовите му са квинтесенцията на неговата свобода ! Нека бъдем свободни !!!
Очаквайте любовният роман на един мъж и една жена, наши съвременници, започнал и не без, а дори и с важното  участието на интернет и другите съвременни комуникационни средства. 
Роман за онези чисти и осъдени на любов човешки души, за терзанията им, за сблъсъка им с "морала" на малкият град, като че ли в големият той е друг и изобщо за нещата от живота ни ...
"Има любов !"
Очаквайте ме ...   


Тагове:   наш,   МЕ,   обичаме,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - sisi
17.09.2008 21:10
haresa mi... dolu gore i az mislq taka...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: edin1e1george
Категория: Тя и той
Прочетен: 11335
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930